Yamuna Body Rolling -kurssi

Yamuna Body Rolling (YBR) on vallankumouksellinen lähestymistapa terveyteen ja kuntoiluun. YBR muodostuu sarjasta harjoitusrutiineja, joissa käytetään erikokoisia, juuri tähän tarkoitukseen kehitettyjä ilmatäytteisiä palloja. Yamuna Body Rolling vaikuttaa syvemmälle kehoon kuin tavanomaiset palloharjoitukset.

Muokkaa kehon ongelmakohtia – pysyvästi!

Yamuna Body Rolling -menetelmällä voidaan työstää erilaisia kehon ongelmia ja samanaikaisesti kohentaa fyysistä kuntoa. YBR vahvistaa ja pidentää lihaksia, parantaa kehon linjauksia, verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, stimuloi hermojuuria ja sisäelimiä, rentouttaa hermojärjestelmää, syventää hengitystä, kehittää ja ylläpitää kehon keskustan voimaa ja lisää kehotietoisuutta. Tunneilla käsitellään aluksi kehon luisia rakenteita, minkä jälkeen muokataan jänteitä ja lihaksia. Harjoittelulla voidaan saavuttaa pysyviä ja suotuisia kehon muutoksia. 

Kokonaisvaltaista kehon hoitoa

Yamuna Body Rolling -harjoitusten avulla voidaan käsitellä kehoa kokonaisvaltaisesti. Harjoituksia tehdään pallon päällä istuen, selinmakuulla, vatsamakuulla ja kylkimakuulla. Selän rullaus stimuloi muun muassa hermojuuria, jotka puolestaan stimuloivat tiettyjen sisäelinten toimintaa. Tämän hellävaraisen stimulaation ansiosta sisäelimet voivat toimia paremmin ja myös hermosäryt saattavat helpottua. Vastaavasti vatsan alueen rullaus stimuloi ruoansulatuselimiä ja voi vaikuttaa suotuisasti ruonsulatusvaivoihin. Lisäksi YBR parantaa ryhtiä ja kehon linjauksia. Kehosta tulee myös vahvempi ja energisempi.

Sopii kaikille iästä riippumatta

Yamuna Body Rolling soveltuu erinomaisesti kaikille, jotka haluavat edistää omaa hyvinvointiaan. Se on erinomainen tapa ennaltaehkäistä ja parantaa päänsärkyjä, alaselän ongelmia, stressin ja jännityksen aiheuttamia selkä-, niska- ja hartiakipuja. Kehon jännitystilojen ja stressin lauetessa myös yöunen laatu paranee. Rutiinit opittuasi harjoittelua on helppo jatkaa myös itsenäisesti kotona.

Rentoutumista ja uutta energiaa

Yamuna Body Rolling -harjoittelun välittömät vaikutukset, kuten rentoutumisen ja energian lisääntymisen, voi tuntea usein jo harjoittelun aikana tai heti sen jälkeen. Pitkällä aikavälillä YBR-harjoittelu kohentaa myös ryhtiä ja lisää voiman tunnetta kehossa. Tulosten saamiseksi vain 5–10 minuutin rullaus muutaman kerran viikossa riittää.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Suosittele meitä